De dag voor vertrek

9 september 2012

Over een paar uur is het zover. Maanden heb ik ernaar uitgekeken, maar  toch heb ik nog niet het besef dat ik een half jaar op reis vertrek.vandaag heb ik al vloekend mijn rugzak gemaakt en dit wel 4 keer omdat ik het iedere keer niet goed genoeg vond. Dan weer te zwaar dan wilde ik toch nog dat ene bloesje meenemen, of liever die andere bloes. wat een moeilijke keuzes allemaal. uiteindelijk heb ik dan toch mijn rugzak klaargekregen en ik ben best fier op mijn eigen. want ik heb in totaal 13 kilo bij niet meer en niet minder. Had het veel zwaarder verwacht maar ik ben maar klein en ik zie mij al wandelen met zo een zware rugzak dan val ik om. ga toch nog proberen enkele uurtjes te slapen en dan hou ik jullie wel op de hoogte over enkele dagen hoe het op mijn eerste bestemming is namelijk HongKong

1. Bea:
    10 september 2012
    ik wens je een heel fijne tijd,geniet ervan en ik kijk al uit naar je reisverhalen
  2. Marleen:
    12 september 2012
    Hoi Lindsay, geniet met volle teugen van je reis. Ik blijf je volgen. En hou je ook op de hoogte van De Action, zeeman en wibra !!!!! Groetjes