Perth deel 1

16 februari 2013 - Perth, Australië

Zondag 27 januari vloog ik met het vliegtuig naar Perth. Mijn laatste staat in Australie West Australia. IK heb ze nu alle 7 bezocht. Natuurlijk controleerde ze mn rugzak weer op sporen van drugs. Iedere keer pikken ze me eruit. Ik zie er dan ook superverdacht uit. Eenmaal aangekomen in Perth checkte ik in bij de Swan barracks en ging de stad verkennen. Ik liep over de winkelstraat en bezocht een oude straat lijk in het Oude Engeland met allemaal speciale gezellige winkeltjes. Perth is niet zo een grote stad. S'avonds ben ik naar het Fringe worldfestival gegaan en heb er naar een gratis show gekeken.

De volgende dag heb ik de trein genomen en ben ik Fremantle gaan bezoeken een gezellige havenstad met allemaal oude gebouwen. Ik liep er bijna een hele dag rond en at er fish and chips en bezocht een markt met allerlei souveniers. Terug in de hostel hebben we wat voor het hostel gezeten en wat gedronken.

Weer een dag in de stad, kijk er al naar uit om vrijdag met de tour te vertrekken want Perth heb je op 2 dagen gezien. Vandaag heb ik in een ander gedeelte van de stad gewandeld en zag ik zelfs een Belgisch biercafe. Vervolgens heb ik lkangs de Swan river gewandeld en ben ik Jamesstreet afgewandeld. S'avonds heb ik een goede film in de cinema gezien. The impossible, over de tsunami van 2004 in Thailand.

De volgende dag terug naar de rivier en nog wat gewandeld. Terug de winkelstraat afgewandeld.Perth is wel een gezellige stad maar oh zo saai...

Donderdag heb ik zelfs bijna niks meer gedaan. Mijn was gedaan, de kapper bezocht en voor de rest wat met mensen in de hostel zitten praten. Morgen begint de tour, ik kijk er al naar uit.

1. Viviane:
    17 februari 2013
    Heb je verhalen steeds gelezen, Het is niet te geloven dat die 6 maanden al bijna om zijn. Geniet nog van de laatste weten. Groetjes Viviane (Maasmechelen)