Airlie beach

21 november 2012 - Airlie Beach, Australië

Airlie beach

S'avonds kwam ik aan in mijn nieuwe bestemming en wandelde naar mijn nieuwe hostel. Hier leerde ik weer wat nieuwe mensen kennen. S'avonds deed er zelfs een meisje op de kamer aan acupunctuur. Zo raar dat ze de naalden meeneemt op vakantie. Maar zolang ze de naalden niet op mij gebruikt vind ik het niet erg.

S'morgens kwam ik totaal onverwacht claire en sonja weer tegen. op de vorige plaats waar zij waren was er niks te doen dus kwamen ze maar naar hier. In de voormiddag ben ik wat gaan zonnen bij de lagoon. S'middags ben ik met claire naar de supermarkt geweest en heb wat eten gekocht voor de volgende dagen. S'avond heb ik dan wat pasta gekookt. Toen ik op de kamer was zat er een enorme kakkerlak op de kamer. En iedereen maar schreeuwen. Ik kon niet meer van het lachen en uiteindelijk liep de kakkerlak onder de deur door en was weg. Eerst toen ze nog op de kamer was probeerde we ze te vangen met de vuilnisbak. Maar blijkbaar zijn we allemaal zo een helden. Gelukkig is het beest dan maar uit zijn eigen vertrokken.

Maandag 22 oktober

Vandaag ben ik eerst naar het bureau van de whitehaven gegaan. Want morgen vertrek ik met een zeilschip en ga ik naar de Whitesunday islands kijk er al naar uit. Vervolgens heb ik wat nieuwe trips geboekt en ben ik terug gegaan naar de lagoon. S'avonds heb ik met claire en sonja pannekoeken gebakken.

1. Marleen:
    21 november 2012
    En Lindsay, nog steeds alles goed daar?? Wil je nog niet naar huis komen?
    Het is daar overal mooi weer( hier niet) en al die dieren die je daar tegen komt. Een slang rond je nek en een lief beertje in je armen lijkt me wel mooi om dat allemaal mee te maken. En nog steeds geen ACTION of ZEEMAN tegen gekomen??? Groetjes, Marleen,