Australie, Adelaide

4 oktober 2012

Na een vlucht van bijna 11 uur kwam ik aan in sydney. Mijn vlucht was zo laat dat ik nog maar 40 minuten had voor mijn andere vluvht te halen en dan moest ik nog door de douane en mijn bagaga ophalen en terug inleveren in een andere terminal. Ik was al lichtjes in paniek. Gelukkig is de douane niet zo streng als op tv en in minder dan 5 minuten was ik al door de controle wat een geluk. Mijn bagage kwam ook snel en al spurtend ben ik naar de volgende terminal gegaan daar controleerden ze mijn handbagage en moest ik wachten op de bus. 5 minuten voor de check in was ik er ik had het gehaald.

Na een vlucht van bijna 2 uur kwam ik aan in Adelaide. Met een busje ben ik dan naar mijn jeugdherberg gegaan. En raad eens ik vond het er zo lelijk en koud ik werd er bijna depressief van die avond was ik zo moe en voelde me zo ongelukkig. Als er iemand was geweest die me een vliegtuigticket naar huis had aangeboden was ik onmiddelijk vertrokken.

Gelukiig na een goede nachtrust voelde ik me al wat beter en met 3 meisjes vanop mn kamer ben ik met de bus naar Handorf gereden dit is een klein duits dorpje in adelaide. Er waren 2 meisjes van Taiwan bij en met hun zijn we worst en zuurkool gaan eten dat wqas de eerste keer in hun leven. we hebben er wat afgelachen. we zijn ons wat gaan drinken en hebben de gekste fotos getrokken. s'avonds waqs er een nieuw meisje in de kamer aangekomen een nederlands meisje met haar ga ik in oktober naar cairns vliegen.

de laatste dag in adelaid zijn we naar gleneg beach geweest. Het was niet zo goed weer maar het was toch fijn om de zee te zien. Terug in adelaide zijn we naar de foodmarket geweest en s'avonds was er een gratis barbecue in de hostel. we kregen 3 stukken vlees, groenten aardappelen en een dessert. S'avonds werd er nog pool gespeeld.

En dan is het zover mijn tocht door de outback kan beginnen in 14 dagen van Adelaide naar darwin maar dat is voor een volgend verslag.

1. Marleen:
    4 oktober 2012
    Amai Lindsay, een hele ervaring. Je hebt al heel wat meegemaakt, maar nog steeds geen ACTION tegen gekomen !!!! Misschien in je volgend reisverslag !!! Groetjes Marleen,
  2. Marina:
    9 oktober 2012
    Hey, Ik ben net terug van Gran Canaria, daar was het dertig graden. hier in Belgie is het dan verschrikkelijk koud. Als je dit leest heb je al een groot stuk van de tocht achter de rug, hopelijk gaat het goed. Ben benieuwd naar het volgende verslag. Groetjes en tot later