HongKong deel 3

4 oktober 2012

Voor de rest van dedagen in Hongkong ben ik de Mon mo tempel gaan bezoeken dit is een van de oudste tempels. Het was er binnen donker en je werd er bijna vergast door dewierookstokjes maar het was wel de moeite al die oude beelden te zien en te zien hoe de chinezen er gingen bidden. Verder heb ik Hollywoodroad bezocht. Hier liggen allemaal antiekwinkeltjes bij enkele ervan was het een kunst om er binnen rond te wandelen en niks om te stoten want ze stonden propvol. Daarna ja het wqas een drukke dag ben ik met de metro naar diamond hill gereden hier ligt een park en een klooster en het was de mooiste plaats van heel hongkong. Er stonden grote houten tempels en er waren vijvers met grote koi vissen. S'avonds was de laatste avond in Hongkong en ben ik samen met 6 anderen britten, amerikanen een filipijns meisje en een aussie iets gaan eten en daarna zijn we in het nachtleven van Hongkong beland en dat is echt geflipt. er lopen verkleedde mensen rond, Ze delen spuiten met drank uit. Om 5 uur kroop ik doodmoe mijn bed in.

De dag erna heb ik geslapen tot 10 uur zalig en ben dan met de starr ferry naar kowloon gevaren en heb daar nog wat rondgewandeld en ben toen naar de luchthaven gegaan want het is eindelijk zover Australie here i come.

1. Mama:
    9 oktober 2012
    hy kei schone foto,s waren dat strippers die met je op de foto,s staan wilde ook wel een avond doorbrengen met die groep amuseer je maar leeft maar ene keergroetjes van papa enmama en nicky