Brisbane deel 2

1 januari 2013 - Brisbane, Australië

Terug in Australie en ik werd al onmiddelijk aangesproken en appart genomen door de douane. Ik moest mijn gegevens laten zien voor wanneer ik het land zou verlaten. Ze vroegen of ik alleen reisde of ook werkte en mijn beroep. Toen ik vertelde dat ik verpleegkundige was, was opeens alles in orde en mocht ik door. Toen bij de volgende stop wilde ze mn rugzak nakijken maar ik stond in de rij en opeens kwam er iemand en mocht ik doorlopen. Ik pakte de trein terug naar Brisbane stad en ging terug naar dezelfde hostel als waar ik eerst verbleef. Nu had ik betere mensen op de kamer en er was niet zoveel rommel alsop de eerste kamer waar ik in het begin verbleef. S'avonds nog even door de stad gewandeld. De volgende dag ben ik na het ontbijt de stad ingegaan en heb er wat op de winkelstraat rondgewandeld. Vervolgens ben ik naar Southbank gegaan en heb er wat aan de lagune gelegen. Het wa s ook hier dat ik poffertjes met chocolade heb gegeten er was chocoladesaus over de poffertjes maar ook de binnekant was gevuld met chocolade. Na mijn overdosis chocolade ben ik dan s'avonds iets met Julia gaan drinken in een gezellig cafe met live zanger.