Coffs harbour

1 januari 2013 - Agnes Water, Australië

Even een korte tussenstop van een paar uurtjes in Coffs Harbour vooraleer ik vanavond naar Sydney vertrek. In Coffs Harbour bleek er geen bagageruimte te zijn. Daar stond ik dan samen met 2 duitse meisjes die ook maar een paar uur zouden blijven. We kregen een adres van een hostel waardat we onze bagage konden zetten. Na 15 min wandelen met onze zware rugzakken waren we er eindelijk. Het kostte 5 dollar en we kregen een grote kamer voor de bagage, we konden er douchen en de keuken gebruiken en we kregen de hele dag snel internet. We konden er goedkoop eten als we wilde. Perfect! Eerst zijn we met ons drietjes de stad gaan verkennen. Op de winkelstraat was er niet zo veel te zien, dus zijn we ons ergens maar iets gaan drinken. Daarna terug naar de hostel waar ik met mama geskypet heb. Na het skypen wou ik iets eten bleek dat de keuken al gesloten was. Dus ben ik maar naar de chinees geweest en heb er wat eten uitgehaald. Iets na 12 zijn we dan naar de bushalte gewandeld. Om 1 uur hadden we normaal de bus maar deze kwam pas opdagen kwart voor 2. De bus zat stampvol en ik probeerde wat te slapen maar na 10 minuten onderweg te zijn stopte de bus al voor een lunchpauze,... Wat een dag.