Emu park

3 december 2012 - Emu Park, Australië

rond 10 voor 7 s'avonds kwam ik aan in rockhampton. Er stond al een busje op me te wachten die me naar Emu park bracht een klein stadje aan de zee. Eenmaal aangekomen lieten ze me de kamer zien. Wauw allemaal enkelbedden en zelfs een inloopdoche geweldig. Waar een mens al heel blij mee kan zijn. De volgende morgen ben ik na het ontbijt het stadje gaan verkennen. Natuurlijk liep ik eerst weer naar de verkeerde kant. Toen ik aan de zee kwam liep ik een heuvel op en had een prachtig zicht op enkele kleine eilandjes. Er stond ook een gedenkteken voor de beroemde kapitein Cook. Toen ik verder door het park wandelde hoorde ik plots duitse muziek. Ik zag ook mensen in duitse klederdracht bleek dat het vandaag het oktoberfest was in het dorp. Hier zijn we dan met enkele van het hostel naartoe gegaan. Wat was het grappig om deze mensen te zien dansen en zingen op duitse carnavalsmuziek en muziek. Ze waren er gek van. S'avonds wou ik dan een braadworst eten bleek dat alles al uitverkocht was. Dit was zo spijtig want daar had ik nu eens echt goesting in. Rond 24 uur lag ik in mijn bed om dan weer op te staan om 5 uur om naar de greyhoundbus gebarcht te worden. Want ik vertrek alweer naar mijn volgende bestemming Agnes water.

1. Mama:
    3 december 2012
    wat dag ge,zit terug in kotem met karnavalsmuziek groetjes